August 14, 2010

cHERita NASIk lEmak....

mmg sblum nyh aku de dengar kwan ak chete psal nasik lemak yang dak fakulti jue kat kolej 12 ....aku pon terus teringat kat nasik lemak mak aku(bukan mak aku masak...beli...)...lantas pagi ini for da first tyme aku berkobar2 nak bngun sahurr....sdap2 tngah diulit mmpi nyh..tetibe aku dngar ade suara2 terpekik2...NASIK LEMAK...NASIK LEMAK...ape ag...wa pon bngon ah tanpa berpikir lagi meluru kearah pintu dan berlari keluar untuk mncari arah pekikan itu...namun sedih skali....WAKENABEB...ade dua orang budak floor aku yang amat sial telah mengenakan aku....dan mENTERTAwakan aku,.....arghh..sial..chelak@....klaw ikutkan ati aku nyh...rase nak gaduh je pagi nyh...nak je aku sepak terajang wajah si bunct2 itu....dush2....skali aku bakar bilik korang baru taw...SABAR2 bulan ramadhan nih..arghh...bilik korang akan aku boikot utk selama aku disini....lantas aku ke toilet untuk mngambil wuduk untk mnenangkan diri...pastu aku amek air sechebok lalu aku curahkan dpan blik si bunchit2 tu...pUAS ATI aku...bia banjir blk dorang...kah3333......jam mnunjukkan pkul 5.10...aku terus mnnanti....namun xde pon nasik lemak....adeihhh..mngidam...xpe2 nnt aku suh mak aku pos....ahahahaxx...last2 aku mengambil kputusan untk bersahur dngan NESCAFE sjuk GONCANG kegemaranku....bole lah...tanpa melihat lagi nota physics aku terus menuju kearah katil dan melelapkan mata.....(sambil mencarut2 kepada dua cilanat tadi)...