July 9, 2010

urghh...warghhh...dushhh...brrhh...

ohoii..tension gila hri nyh....buat tutorial x siap2....boleh puak g pasar malam td..eish2....hopefully aftr coret2 blog nyh i'll get sdikit ktenangan..dah la ak bnggang ngan seekor kawan aku....ieshh tuhan sja thu btapa bnggangnya ak dngan dirinya...sabar2..dah la xsdar dri..orang nsihat x nak dngar...maMPUSla kaw skrang..lbih baik ak jauhkan dri dripada mnjadi shabat SEKOR PARASIt...okay balik kepada cerita diri wa...hriny aku siapkan stu je tutorial....usiihh malang skali...smalm ak tdo almost 4.30 as nk siapkan amali kimia..n hariny macam biasa amali tELAH bertukaR tangan...ak mmg benggan asal buat tut je msti akan lESAP kat tangan orang2 y x berhati pERUt..oke jugak kalu pinjam elok2..kalu dah nak mnjahanamkan kertas aku untuk djadikan TEMPOYAK please don't....n pagi td bngon lmbat,but just nice for me cos tido lagi penting dri sgalanya...n pstu g makmal fizik sorang2...ssamapainya kat sna i know that im not da last person but fortunately da first three...wow..amazing...i really love experimenting ..as every time buat experiment msti aku ssuka hati buat dscussin n conclusion...n da funniest things is as i tulis jwapan sume orang nk copy...dorang tawke aku mrepek ke ape ke???main copy ja...ahaha..sory my friend...especially all my tutmate...n dalam rmai2 kwan2 ak da nmpak seorang kawan y sngat BEST...n hopefully our friendship last forever....pgi pasar malam tadi ak jalan kaki ngan geng TAIPING ....owhh..bestnyer although qauite far from kolej kEBANGGAANku..KOLEJ 12...bnyak seyh mkanan y make me hungry and hungry...tapi mmndangkan duit ddalam dompetku tnggal bape sen je untuk bulan nyh...mHHHHm..faham2lah...n otw balik ak terserempak ngan seekor jAHANAM nyh..tapi aku buat x kesah ah..sbb akhirnya aku dah tahu siapa diri dye y sbnar...ak buat dono je selepas mnegor dy dngan CERIANYA...ssampai kat bilik ak tros g mndi n mAKAN,....wahh seronok...bebas gile as my roomete balik umah her sis kat damansara..so this room is miNE tonight...sELAMA...ak akn balik ahad nyh...aww3..oke feelin like my tension being reduced...allright...gud nite..