August 19, 2010



sesungguhnya disaat ini aku rasa keboringgan sebagai seorang pelajar yang baru lpas exam..ah...sume orang pakat klua gi jalan2...adoii...anyone>>??..nak ajak aku kluar...nmpak nye xde sape nak ajak klua dowh...huh...teruskan jela hidup kat bilik aku nyh...bosan2..asyik tngok mke roomete aku jer...adoii....tadi tyme exam english tadi cam nak maki je orang yang kutip kertas tuh...aku nak tnde jwapan sikit je pon...xyah la nak tarik2 kertas ocr tu...kang koyak sape nak jawab balik..ko ke???banggang...pastu lpas je exam ak tros klua dewan n balik kolej ngan tutorial mate aku...eisyhh..smnjak dua mnjak nyh rse best plak kawan ngan dorang...cam masyuk je...ahhaa...paling best ble smayang tarawih ssama...msti bnyak gosip dari zikir....ahhha...smpai bilik ak ngan ummu bergerak ke ppum...ummu nak wat check up...dy migrain rsenye...aku folo je...tapi smpai je sne xley wat check up lak kat situ...adeii habis duet ummu bayo tambang taxi...xkesah ah..bukan duet aku pon...

bosan la pulak tyme 2 cmgini....adehh..susah betul hidup kesorangan nyh...arghh...lepak2...xmaco le wey...nak wat pe eh..study???oh no..aku x nak study untuk 24jam nyh.....tolongla...so hdup aku dpan laptop je la spnjang hari nyh....terase lapo plak prot nyh...nak bkk pose mkan pe eh hari nyh....?/smalam ak g bazar kat dpan stesen univesti tu...heeleh..xmeriah lngsung...xmcam bazar kat tmpat aku...sume mkanan nmpaknyer x mnyelerakan...wlaupun x mnyelerakan aku smpat jer beli nasik ayam(makanan yang aku mkan untk bukk posa 6 hari berturut2)...pastu aku beli mertabak...donat dua...air laici...tu jela...cih...smpai2 je kolej tros azan...dan aku pon makan dengan lahapnyerr....
sebenarnye ak xde keje,so xde ssape nak sembang ngan aku..tpakse ak coret2 kat sini untk mnghilangkan bosan ak nyh...mmm...oke2..nanti aku smbuang ag..