August 27, 2010

kejiwa kosonggan

wuhu...inilah masa aku menupdate blog yang sunyi sepi nyh...pagi2 nyh baru sedap mnulis2...disaat ini aku sedang membenggong2 sbb ak x mmpu mnyelesai..merungkaikan soklan3 tutorial yang amat chelaka...ieshhh dari hri ke hari ak rse makin benggong dol...adoi cmner nyh...ya Allah ya tuhan bantulah hamba mu ini....xmmpu aku melelapkan mata mlm nyh sbb dah slalu tdo lewat...arghh..serabut akalku...akak aku balik umah do...siyok je dye...xpe2 sminggu je lagi ak balik ah umah...agaknyer anak2 kucin aku yang kat umah tu msti dah besar kan...huuu...nanti balik aku dah beli spasang baju kurung kaler hijau ngan tudong ngan pin skali kat ibuku TERCHENTA...harap2 mak aku suke..huhu...ak kluar jalan tar mnggu lepas ...pergh agak2 lam 200 gak la terbang...ak bli selendang kat adik akak n x dlupekan spupu2 aku..pmurahnyerr...tapi yang sedeynyer ak x jmpak baju rya aku...bile ntah nk beli..adoiii...ak nak baju kaler putih tu sesanggat tapi mne nak dapat duet 299 tu...mahal gilerr...pstu kasut pon x beli..yang aku beli tshirt spuloh hengget...mmg ak obses sket ngan baju2 tepi jalan nyh...sjuk dibuat tdo...wuuhuu...dah pkul 1 suku...pe nak tulis lagi...???
lala ckap nk wat runion bdak2 taiping...wush amat ghairah ak nak join..rndu terutama klasmet aku..tapi nak ke dorang jmpe ak...ak je smngat lebey2...ishh..sunyi doh skrang...hari2 ak ngan buku2 je...adoi bosan2...minggu depan for sure ak xkan ade smangat nak belajo...sbb hati aku dah de kat umahh...nak raya....huhuuuu....sayu....hati ini makin sayu....rndu terkenangkan desa permai...wajah ayah bunda bermain di mata...lalal~~~...
uhu...seminggu lagi..x sabar nak jmpe adik aku kakak aku...mak aku...kucin2 aku...uhuu..
balik kg msti bosan...tapi xpe ak harus mnggembirakan diri...yuhuu...
apehal budak2 kat bawah nyh bising sngat....aku nak online pon x tenang....tadi g smayang teraweh ngan nabihah ngan syuk..benci betol ngan budak sblah aku tu..dah ler pelik...smayang pon nak langgar2 bahu aku...benci tol..membara je ak solat tadi...
tyme nak exam hri tu nak tdo sngat mta aku nyh...skrang x nak tutop plak...hei mata2....esok de jati diri ....mlas nyer ak nak pgi....tp xpe ak ley tdo tyme tu...syok gak bole men senam2 pelik2 tuh...ak jeles do kat ummu dy beli baju rya sme ngan pkwe dy...ahaha...mngada pulak aku pagi2 nyh...