May 5, 2011

hEpy bEsday chibO..











smalam besday aku...weeeee.....gumbira2...
mekasih kpada mak aku krana mlahirkan aku yang chomel ni...haha...
kpada yang mmberi hadiah pon bnyak2 time kasih...



Tapi untuk i pad ngn dslr tu agak tipu lah..hahaha...








woooooooooo....smalam ak pina ngn mEon gi tepen sentral...tgok wyang...fast n furious 5...ntah aku mnyampah cter ni...asek lnggar2 kete je..nyampah tol lah..si meon ngn pina best je layan...aku smpai nak tertido tgok cter ni...hah ape pnya cita ni..^.^....



pastu nak pegi makan lak...pegi beli kek bESAR..kan pina kan meon..!! ^.^



...pastu g mkan kat food court...choyy meOn nak mkan hot plate konon...last2 ktorang mkn nasik PELIK ape ntah...rse cam nasik goreng basi smlam pnya...wek2...tp lantak ah..aku mkn la jgak...





pastu pegi makan cendol kdai mamak mne ntah si mEOn ni bwak..ak ngn pina lyan je....cendol AKU ADE KTUPAT....wow...!!!! lEMANG pon ader....gilerrr meletop cendol aku...pina pnye xderr...bnyak betol cacing dalam cendol tu...
pastu...ak nak gi men itek kat taman tasik...eishh lma x pi men tu...tapi ssampainya kat sna...=.="...ktorang bertiga.... mna ley nak men itik..klau main itik kna duorang...adoiiish..mak aih rm20...meletop...tapi aku nak men gak...hahahah....syok weh wlpon ak tgok pina ngn meon derita cam kamBING KPANASAn...tu lah amek hmpa..x bagi ak tgok babi sngat..!!!...












....haha..muka x tahan....meon de bakat jadi orang laut...ni mesti ckgu abrar de darah org laut nih....pina plak jadi nahkoda KAPAL....(smpan je pon..tapi cam x sdap je klau ltak "nahkoda sampan")....





huh balik2 sunburn dowh muka aku...perghh...tapi hati punya mau apa ley kata..haha..bye2